شبیه سازی نانو سیال

کارشناسان ما در زمینه های مدل سازی و شبیه سازی نانو سیالات، طراحی و بهینه سازی سیستم های انتقال حرارت با استفاده از نرم افزار COMSOL Multiphysics خدمات خود را ارائه می کنند. شما می توانید پروژه های خود را بصورت آنلاین سازماندهی کنید و از طریق روش های مختلف ارتباطی ما از روند پروژه مطلع شوید. خدمات ما شامل اهداف صنعتی و دانشگاهی با توجه به طیف گسترده ای از مشکلات CFD است.

 
فناوری نانوسیال پتانسیل بالایی برای کنترل سیستم های انتقال حرارت و افزایش بازده تبادل حرارتی در حجم کم ارائه می دهد. خواص سیال با افزودن نانومواد بهبود می یابد. در برخی موارد مانند مواردی که لازم است شار حرارتی زیاد از محیط جامد به سیال منتقل شود، روشهای موجود مانند تغییر دینامیک سیالات، هندسه جریان به تنهایی نمی تواند تقاضای کنترل افزایش انرژی را در فرایندهای موجود کنترل کند. بر این اساس، افزایش کارایی این برنامه ها ضمن بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی ضروری است. با شبیه سازی نانوسیالات می توان هزینه ها را در بسیاری از موارد کاهش داد و دانش خود را در این زمینه گسترش داد.

شبیه سازی انتقال حرارت نانو سیال

استفاده از نانوسیالات در مبدلهای حرارتی برای افزایش انتقال حرارت سیال بسیار گسترده است. بنابراین ، محاسبه خواص نانوسیال (ضریب انتقال حرارت ، چگالی ، ویسکوزیته و ضریب حرارتی خاص) مورد نیاز است. این پروژه این مقادیر را برای کار نانوسیال (MWCNTs-water) در مبدل حرارتی ساخته شده از دو لوله متحدالمرکز محاسبه می کند. هندسه با ابزارهای هندسی COMSOL ساخته و پارامتر سازی شده است.

برای سفارش پروژه خود می توانید در قسمت تماس با ما و انتخاب گزینه “سفارش پروژه (شبیه سازی / مدل سازی / طراحی)” و ارائه توضیحاتی درباره آن اقدام کنید.